Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Temel İslam Bilimleri Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Temel İslam Bilimleri Doktora |
Dersin Amacı |
Hadis ilminin usul ve metodolojisi üzerine Y. Lisans derslerinde verilenden daha ileri düzeyde bilgi edindirmek; Hadis ilimlerinde ihtisas yapabilmek için gerekli olan metodolojik altyapıyı kazandırmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. et-Tahhân, Mahmud Ahmed, Yeni Hadîs Usûlü, Çev. Cemal Ağırman, İstanbul 2013. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersle ilgili olarak seçilmiş özellikle yabancı dildeki dokümanlar üzerinde önceden çalışma ve derste hocanın da yardımını alarak bunları okuyup Türkçe'ye çevirme, metnin konusu üzerinde karşılıklı tartışma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sınavlar yazılı usulde (klasik veya test); yarıyıl içi çalışma (ödev) sözlü anlatım şeklinde yapılır. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencinin yazılı sınavlar (vize, final) ile yarı yıl içerisinde verilen ödevlerden 100 üzerinden aldığı puanlar, değerlendirme yönteminde belirlenmiş olan yüzdeler üzerinden hesaplanarak toplanır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam, verilen ödevleri ve görevleri dikkatli şekilde ve zamanında yerine getirmek esastır. Öğrenci derste kendisini ifade edebilecek, gerektiğinde diğer arkadaşları ile birlikte ekip çalışması yapabilecek, fakülte kütüphanesindeki branşıyla ilgili kaynaklarla devamlı irtibat halinde olacak, internet başta olmak üzere teknik ve teknolojik imkanları kullanma becerisini geliştirecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Telefon: 0 535 783 03 06 |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Hafta içi her gün. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|