Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Pazarlama Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. EZGİ KARATAŞ YÜCEL |
Dersi Alan Birimler |
Pazarlama Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Pazarlama İletişimi dersinin amacı, öğrencilere pazarlama iletişimi stratejilerini anlayarak, etkili iletişim becerileri geliştirmelerini sağlamak ve bu doğrultuda marka bilinirliğini artırmak için kritik kavramları öğretmektir. Ayrıca, öğrencilerin pazarlama iletişimi araçlarını etkili bir şekilde kullanarak hedef kitlelerle etkileşim kurmalarını ve rekabet avantajı elde etmelerini sağlamaktır. Bu ders, öğrencilere güçlü bir pazarlama iletişimi stratejisi oluşturma ve uygulama becerisi kazandırmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Odabaşı, Y. ve Oyman, M. (2019). Pazarlama İletişimi Yönetimi. Mediacat. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Makale ve Kitap İnceleme, Kavramsal Tartışma, Örnek Olay İncelemesi |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: ezgi.karatas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem programına göre belirlenecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|