Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzik Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. EBRU GÜNER CANBEY |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencinin branşı olan çalgının repertuvarından seçilen yüksek düzey eserler üzerinde birlikte müzik yapabilmek için gerekli olan müzikal altyapısı, teknik donanımı, ortak bir yorum estetiğinde bütünleşmiş bir dinleme- çalma alışkanlığını ve yorumculuğunu, birlikte müzik yapma beceresini geliştirmek amaçlı yapılan bu ders aynı zamanda öğrencinin orkestra eşliğinde çalması gereken eserleri piyano eşliğiyle çalabilmesini, o eserlerin orkestra partisini de tanımasını ve ayrıca anadal çalgı dersinde belirlenmiş repertuvarının, resital ve final sınavlarına hazırlanmasını sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Cimarosa, Bach, Haendel, Mozart, Beethoven, Schubert, Schumann, Brahms, Tschaikovsky, Rachmaninov, Dvorak, Faure, Debussy, Sarasate, Pugnani, Taffanel, Martin, Tansmann, Demersemann, Francaix, Prokofyef veya anadal dersinin öğretim üyesi tarafından seçilecek bu düzey eserler. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Derse Katılım+Ödev+Proje(Konser, Resital) Sınavlar; öğrencilerin öğrenme çıktılarında tanımlanan, bilgi, beceri ve uygulama temelli yeterliklere ulaşıp ulaşmadıklarını ölçmeyi hedefler |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
-Öğrencinin piyaniste okunaklı bir piyano partisi getirmesi zamanın etkin kullanımı ve dersin verimi açılarından çok önemlidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|