Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eğitim Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ZAFER TANEL |
Dersi Alan Birimler |
Fizik Öğretmenliği Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, lisansüstü eğitim alan öğrencilerin, çalıştıkları alandaki doğru ve güvenilir bilgiye internet ve bilgisayar kullanarak nasıl ulaşabilecekleri ve akademik yazımlarını bilgisayar ortamında hazırlarken gerek duyacakları temel yöntem, teknik ve programları nasıl kullanacakları hakkında bilgi ve deneyim kazanmalarını sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Tonta, Y. (2002). "Bilgi erişim sorunları ve Internet" Ed. Ali Can, M. tayfun Gülle, Oya Gürdal ve Erol Yılmaz. Kütüphanecilikte Yeni Gelişmeler, Kavramlar, Olgular... 37. Kütüphane Haftası Bildirileri. 26 Mart - 01 Nisan 2001 içinde (52-62) Ankara: TKD. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Tartışma, grup çalışması, anlatım, soru yanıt, işbirlikli öğrenme teknikleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencilerin ödevleri yarıyıl içi çalışma notuna ve final notuna doğrudan eklenerek değerlendirmeye alınacaktır. Sınav tarihleri ders planında belirtilecektir. Sınav tarihleri kesinleştiğinde, tarihlerde değişiklik yapılabilir. |
Değerlendirme Kriteri |
Dönem içi çalışmalara katılım ve yazılı ödevler, dönem sonu final ödevi ve özet rapor sunumu |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç.Dr. Zafer TANEL |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Hafta çalışma saatleri |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|