Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ELİF IŞGIN |
Dersi Alan Birimler |
Nanobilim ve Nanomühendislik Doktora |
Dersin Amacı |
Makromeleküllerin sentezi ve teknolojisinin önemi son yıllarda daha da artmıştır. Bu talep makromolekül bilimini teknolojisini gerçek anlamıyla öğrenme ihtiyacını doğurmaktadır. Bu ders kapsamında makromolekül biliminin, mühendislik ve teknoloji alanında kullanılan yöntemlerin tamamını kapsayan gereklilikte öğrenciye sunulacaktır. Bu ders öğrenciye, makromoleküllerin geçmişten günümüze kadar kullanılan sentez yöntemleri, uygulamaları ve kullanım alanları hakkındaki ön bilgi vermeyi amaçlamaktadır. Ayrıca bu konu ilgili yapılan akademik çalışmaların, malzeme bilimi ve aynı zamanda makromolekül bilimi ile yoğunlaştırılmış mühendislik bilim ve teknoloji alanına katkısının nasıl olacağı hususunda bilgilendirmeyi amaçlanmaktadır. Dersin uygulama bölümünde makromolekül kimyası ilgili çalışmaların karşılaştırılması yapılacak ve ilgili yayınlar incelenecek, bu yayınlardaki sonuçlar tartışılacak ve ödevler verilecektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Young, R.J., Lovell, P. A., Introduction of Polymers, Chapman and Hall, London, 1991. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
sunum+ ders anlatimi |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
sunum+final |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
elif.sahin@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|