Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Jeotermal Enerji Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Denizdeki jeotermal alanların araştırılmasında kullanılan yöntemler ile veri temini, değerlendirilmesi, yorumlanması ve bunun için gerekli navigasyon sistemleri ve tektonik amaçlı jeofizik sistemleri, hidrotermal metal yığışımı analizleri, ısı akısı ölçümleri vb yöntemlerin jeotermal alanların tespitindeki kullanımlarının açıklanmasını amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Introduction to Geophysical Prospecting, Milton B. DOBRIN |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Derslerin bitiminde öğrencilerin seçtikleri konularla ilgili araştırmalar yaparak elde ettikleri bilgilerin sunulması ve bunları tartışarak değerlendirilmesi istenmektedir. Öğrencinin araştırdığı konuyu özümsemesi, konuya hakim olması veya eleştirel bir yaklaşım sunması beklenmektedir. |
Değerlendirme Kriteri |
Derslerde anlatılan her bölümden bir ana konu yer almaktadır. Her bir konuya ilişkin bir veya daha fazla soru sorulacaktır. Sorular, önem taşıyan ve öğrencinin öğrenmesi gereken konulardan seçilmesine dikkat edilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencilerin derse katılımı büyük önem taşımaktadır. Derse katılmamış öğrencilerin yazılı sınavlarının değerlendirilmesinde katılımları da dikkate alınmaktadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Deniz Bilimleri ve Teknolojisi Enstitüsü |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|