Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Şehir ve Bölge Planlama Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu ders, kentsel alanlar içindeki ve kentsel alanlar arası güzergâhları (hatlar) incelemeyi, çeşitli ölçeklerdeki kent peyzajı unsurlarıyla desteklenen çözümler geliştirmeyi amaçlar. Çeşitli görsel malzemeler, çizili dökümanlar ve farklı örnekler üzerinden tartışmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Facade Stories: Changing Faces of Main Street Storefronts and How to Care for Them, by Ronald Lee Fleming, Hastings House, 1982. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Her dönem, bir çalışma alanında hatlar üzerinde kent peyzajı çalışması yapılacak ve yerinde incelemeler gerçekleştirikecektir. Çeşitli görsel malzemeler, çizili belgeler ve farklı örnekler üzerinden bir tartışma hedeflenmektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Değerlendirme dönem boyunca yapılan çalışmalar ile sınav ortalaması alınarak yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Bu ders, kentsel alanlar içindeki ve kentsel alanlar arası güzergâhları (hatlar) incelemeyi, çeşitli ölçeklerdeki kent peyzajı unsurlarıyla desteklenen çözümler geliştirmeyi amaçlar. Çeşitli görsel malzemeler, çizili dökümanlar ve farklı örnekler üzerinden tartışmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
tolga.cilingir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı 10.00-11.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|