Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. SİNEM AYDIN |
Dersi Alan Birimler |
Canlı Deniz Kaynakları Doktora |
Dersin Amacı |
Dersin amacı, öğrencinin Tunicata alt şubesine ait türleri tanıyabilmesini ve ayırt edebilmesini, Türkiye denizlerinde dağılım gösteren Tunicata türlerini bilebilmesini, bu türlerin tayin edilme yöntemlerini öğrenmesini, türlerin morfolojik, taksonomik, biyolojik ve ekolojik özelliklerine ilişkin bilgi sahibi olabilmesini, yabancı, istilacı ve indikatör ascidian türlerini bilmesini, ascidian tür örneklemesi için saha çalışmasının nasıl planlanacağını ve ayrıca elde edilen verilerin nasıl değerlendirileceğini öğrenmesini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ders İçin Önerilen Kaynaklar: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders sunumlar, laboratuvar çalışmaları ve sınıf içi tartışmalar şeklinde yürütülecektir. Öğrenciler sınıf tartışmalarına katılırlar. Ayrıca öğrenciler derste işlenen konularla ilgili ödev/sunum hazırlayacak ve sunacaklardır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencinin derse %70 oranında katılımı sağlanmadığı takdirde final sınavı değerlendirilmeyecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derslerde işlenen tüm konuların sorumluluğu öğrenciye aittir. Ödevler/Sunumlar zamanında hazırlanmalıdır. Öğrencilerin laboratuvar çalışmalarına katılmaları gerekmektedir. Devam en az %70 olup, öğrencilerin devam kurallarını Fen Bilimleri Enstitüsü web sitesinden (http: www.fbe.deu.edu.tr) edinebilirler. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
sinem.aydin@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı 14.00-16.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|