Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. YUSUF YEŞİLCE |
Dersi Alan Birimler |
Yapı Bütünleşik Doktora |
Dersin Amacı |
Ders kapsamında, matematiksel modellerin oluşturulması esnasında basit kiriş teorilerinin yanı sıra; eğilme tesirleriyle birlikte kesme tesirlerinin de dikkate alındığı teoriler incelenecek ve bu teorilerin statik ve dinamik stabilite, titreşim problemlerine etkisine yönelik temel olacak bilgiler verilecektir. Ayrıca ders kapsamında, stabilite ve titreşim problemlerinin analiz yöntemleri ve analiz sonuçlarının yorumlanmasına yönelik literatür çalışmaları sunularak, öğrencilerin teorik bilgi kazanmaları sağlanacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
10 uncu haftada ders konularıyla ilgili bir ara sınav yapılacaktır. Dersin uygulamalar bölümünde ise iki ödev hazırlanacaktır. Bu ödevler analiz şeklinde olup, detaylı sunumlar şeklinde teslim edilecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
--- |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ 1-5: Tüm öğrenme çıktıları ara sınav ve finalde sorulan sorular ile değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam son derece önemlidir. Teslim edilen ödevlerdeki performansın sürekliliği öğretim üyesi tarafından özenle takip edilmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç.Dr. Yusuf YEŞİLCE: yusuf.yesilce@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma günleri, Saat 09:25-12:00 arası. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|