Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fen Bilimleri Enstitüsü |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ARZU GÖRMEZ |
Dersi Alan Birimler |
Biyoloji Doktora |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı mikroorganizmalar ve onların moleküler yöntemlerle tanılanması hakkında öğrencileri bilgilendirmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Molecular Microbiology: Diagnostic Principles and Practices / David H. Persing, Fred C. Tenover, Randall T. Hayden, Margareta Ieven, Melissa B. Miller, Frederick S. Nolte, Yi-Wei Tang, Alex van Belkum, ASM Press.
|
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders, anlatım, sunum ve tartışma formatında öğretilir. Tüm öğrencilerin derslere katılımı sağlanarak hem anlatım hem de tartışma oturumlarında yer alması gereklidir. Ders programında yer alan bazı konular ve araştırmaların sunumları öğrenciler tarafından hazırlanır ve tartışma ortamı oluşturulacak şekilde sunulur. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav, araştırma sunumları ve yarıyıl sonu performans ödevleri ile değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saati ve sunum yapılması gereken günlerde öğrencilerin bulunmaları gereklidir. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilir. D.E.Ü. Fen Bilimleri Enstitüsü öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliği http://fbe.deu.edu.tr/adresinden temin edilebilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
arzu.gormez@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatleri belli olduktan sonra ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|