Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
HATİCETÜL KÜBRA YENİ |
Dersi Alan Birimler |
Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik |
Dersin Amacı |
Günümüzde her türlü işletmede yönetim faaliyeti vazgeçilmez bir öneme sahiptir. İşletmenin başarısı, yöneticiler kadar o kurumdaki tüm çalışanların yönetsel süreçler ve faaliyetlere yönelik yeterlilikleri ile doğru orantılıdır. Tıbbi sekreterler olarak bir işletme içerisinde yer alacak öğrencilerimizin, işletmelerdeki yönetim faaliyetlerini, temel yönetim işlevlerini, yönetimsel ve kurumsal kavramları ve işletmelerde gerçekleştirilen çeşitli yönetimsel teknikleri, sorunları ve iş yaşamına yönelik konuları güncel bilgiler ışığında kavrayabilmeleri amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Sunumlara ait dinleyici çıktıları |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim elemanı ders sunumları ile birlikte ders anında soru - cevap - yorumlama-tartışmave öğrenci sunumları teknikleri ile sağlanacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
İLAN EDİLECEKTİR |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrenci sunumları - Yazılı sınav |
Değerlendirme Kriteri |
Vize sınavı: Yazılı sınav yapılacak olup alınan notun %40'ı etkili olacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders, SHMYO Öğretim ve Sınav Uygulama Esasları çerçevesinde yapılır ve değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Öğr.Gör.Haticetül Kübra YENİ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Haftalık ders programına göre belirlenir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|