Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Hemşirelik |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. DİLEK BİLGİÇ |
Dersi Alan Birimler |
Hemşirelik |
Dersin Amacı |
Bu ders öğrencilerin cinsel sağlık ve üreme sağlığına (CS/US) ilişkin güncel kavramları anlamalarını, öncelikli CS/US sorunlarını ve sorunları etkileyen faktörleri fark etmelerini ve bu alanda hemşirelerin sorumluluklarını incelemeyi amaçlamıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Taşkın L. Doğum ve Kadın Hastalıkları Hemşireliği, 13.Baskı, Ankara, 2016. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Proje geliştirme, sunum hazırlama ve sunma, beyin fırtınası, küçük grup tartışmaları, münazara, role play, soru yanıt, grup çalışması, oyun |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Mini quizler, sakai programı üzerinden uygulanan anketler, ders içi yapılan role play, münazara proje geliştirme, grup tartışması sunum etkinlikleri ve ölçekler ve sınavlarda; bilgi edinme, farkındalık kazanma, yorumlama, hatırlama, değerlendirme, analiz etme, karar verme, problem çözme, eleştirel düşünme, açıklama, sınıflama, bilgileri birleştirme becerileri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders sorumlusu öğretim elemanlarının sınıf içi etkinlikleri detaylı olarak planlaması gerekmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Dilek BİLGİÇ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her Çarşamba 12.30-13.30 arası ve her Cuma 13.30-14.00 arası akademik danışmanlık verilmektedir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|