Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. GÜL DENİZ DOKGÖZ |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
Dersin amacı, öğrencilerin mimarlık eğitimi boyunca edindiği temel becerileri bütünlemelerini ve karmaşık, çok katmanlı, güncel tasarım problemlerine ve karma işlevli programlara, alternatif, sürdürülebilir fikir ve çözümler üretmelerini sağlamaktır. Ders diğer diploma projeleri ile entegre olarak yürütülecektir; ancak bu stüdyoyu seçen öğrencilerden geliştirdikleri proje fikrinin kavramsal temellerini üst ölçekten başlayarak daha derinlemesine sorgularla yapılandırmaları ve buna uygun farklı medyalar içeren tekniklerle sunmaları beklenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MİM 4111 - MİMARİ TASARIM V |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
İlan Edilecektir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğrencilerin diploma projesi seviyesinde, mimarlık eğitimi boyunca almış olduğu tasarım bilgilerini özümseyerek, özerk davranma becerisi geliştirmeleri beklenmektedir. Bu doğrultuda stüdyonun genel kurgusu jüriler üzerine temellendirilmiştir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Her öğrencinin alması gereken jüri kritiği sayısı, kritik sürecine ilişkin detaylı işleyiş ve kurallar dönem başında verilen ders föyünde öğrenciye iletilir. Öğrenci bu föydeki tüm bilgi ve kurallardan sorumludur. Resmi olarak duyurulan dönem föyünde ayrıntılandırılan politika ve kurallara uyum dersin geçilmesi için esastır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Deniz DOKGÖZ
|
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|