Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mimarlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. EBRU GÜLLER |
Dersi Alan Birimler |
Mimarlık |
Dersin Amacı |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
İlan Edilecektir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin işlenişi öğrencilerle interaktif farkındalık çalışmaları gerçekleştirilmesi, görsel materyal (sunum, belgesel) üzerinden konu anlatımı yapılması, önceden belirlenmiş anahtar kelimeler üzerinden öğrencilerin bireysel ya da grupça yaptığı araştırmalar ile derste edinilen bilgilerin pekiştirilmesi ve örnekler üzerinden inceleme-değerlendirme çalışmaları yapılması şeklinde kurgulanmıştır. İki veya üç boyutlu tasarım uygulamaları ile öğrencilerin renk tasarım ilkelerini uygulayarak deneyimlemeleri amaçlanmıştır. Böylece öğrenci teorik olarak edindiği ve araştırdığı örnekler üzerinden değerlendirip gözlemlediği bilgileri kendi tasarımında birleştirerek yorumlama becerisi kazanacaktır. Öğrenciler tarafından gerçekleştirilen tasarım çalışmalarının dönem sonu sergilenmesi planlanmaktadır. Her dönem değişen uygulamalar kapsamında küçük ödev/uygulamalar/gezi-gözlem çalışmaları da gerçekleştirilebilir. Öğrencilerin dersteki etkinliklere aktif katılımı önemlidir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara sınav %25 + Ödev / Sunum %25 + Final Sınavı %50 |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|