Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Jeofizik Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. TOLGA GÖNENÇ |
Dersi Alan Birimler |
Jeofizik Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Mühendislik Fakültesi Öğretim ve Sınav Uygulama Esaslarının 16. maddesi uyarınca; Jeofizik Mühendisliği Bölümü öğrencilerinin olanaklar ölçüsünde arazi uygulama, bilgi ve becerilerini geliştirerek, araziden alınan verilere uygun yorumlama teknikleri uygulamasını sağlayarak, Jeofizik Mühendisliğine yönelik bilgi birikimlerini Öğretim elemanları gözetiminde arazi deneyimleri ile ilişkilendirmelerine katkı sağlamaktır |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Mesleki dergilerde yayımlanmış makaleler ve yazılımlara ait rehber kaynaklar stajı yöneten öğretim üyesi tarafından sağlanmaktadır. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Arazi uygulamaları ve/veya araziden toplanmış verilerin değerlendirilmesine yönelik uygulamalar yapılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
İLAN EDİLECEKTİR |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlgili Akademik Yılın Bölüm Arazi Stajı Uygulama Esaslarına uygun şekilde değerlendirme yapılır. Toplanan/hazır verilen verilerin değerlendirme, yorumlama ve raporlama etkinlikleri değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Ders Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri: Dokuz Eylül Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Jeofizik Mühendisliği Bölümü Tınaztepe Kampüsü 35610 Buca-İzmir |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Günleri ve Saatleri: Pazartesi-Çarşamba 10.00-12.00 |
Staj Durumu |
EVET |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|