Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. CEM POLAT ÇETİNKAYA |
Dersi Alan Birimler |
İnşaat Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin, inşaat mühendisliği ile ilgili her türlü teknik çizimleri AutoCAD yazılımını kullanarak çizebilmelerini sağlamak dersin temel amacıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Özel Bağcı & Doğanay Çerçi (2002) Bilgisayar Destekli Tasarım MEB Yayınevi, İstanbul. İsmail Danış (2001) İnşaat Teknik Resmi MEB Yayınevi, İstanbul. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derste yapılan görsel sunumlar ve sunum slaytları (dersten önce okumaları için öğrencilere kişisel web sayfasından ilan edilecektir), ders sonucu öğrenilen bilgilerin bilgisayar laboratuarında yapılacak uygulamalarla pekiştirilmesi, her öğrenciye dönem başında verilen proje esaslarına göre iki katlı bir binanın mimari, kalıp, ön yan ve arka cephe projelerinin ölçekli olarak çizilmesi. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
ÖÇ 1,2 ve 4: Ara sınavlar ve finalde sorulan sorular ile değerlendirilmektedir. ÖÇ 3 ve 5: Dönem projesi ile değerlendirilmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem içi ödevini teslim etmeyen öğrenciler final ve bütünleme sınavlarına giremezler ve değerlendirme dışı sayılırlar |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Cem Polat Çetinkaya: cem.cetinkaya@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönemin ders programı oluşturulduğunda öğretim üyesi tarafından ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|