Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Mühendislik Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Endüstri Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Bu ders farklı disiplinlerden gelen öğrencilerin, takım çalışması yaparak yürüttükleri bir projeye dayalı olarak, bir ürünün üretilebilmesi için gerekli işlemleri oğrenmelerini sağlamayı amaçlar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Materials Selection in Mechanical Design, by M.F.Ashby, Butterworth&Heinemann, 2003 UK |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders sunumları ile ve dönem projesi ile projeye dayalı öğrenme. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ders öğrenme çıktılarına yönelik soruların yer aldığı ara sınav ve final sınavı kitap-defter kapalı yazılı sınav olarak yapılır. Dönem projesi notu arasınav notu ile birleştirilerek yıliçi notu oluşturulur. |
Değerlendirme Kriteri |
Arasınav sonucu ve yıliçi proje notu değerlendirilerek yıliçi notu oluşturulur, final notu ile birleştirilip başarı notu belirlenir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam aranır (derslerde devam şartı en az %70 ). Proje grup toplantılarına katılım zorunludur. Derslerde ve sınavlarda telefon MP3 ve kulaklık kullanmak yasaktır. Sınavlarda hafızalı, programlanabilir hesap makinesi kullanılmaz. Proje teslim tarihlerine uyulmalıdır. Sınavlarda kopya durumunda disiplin yönetmeliği hükümleri uygulanır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof Dr Kazım ÖNEL |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı günleri 13 00- 16 30. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|