Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. EZGİ KARATAŞ YÜCEL |
Dersi Alan Birimler |
İşletme |
Dersin Amacı |
Günümüzde artan sayıda hizmet işletmesinin ortaya çıkışı dolayısıyla da hizmet sektöründe rekabetin artması bu sektörde çalışan işletmelerin de rakiplerinden farklılaşmak için pazarlamaya yönelmesine neden olmaktadır. Bu doğrultuda bu dersin amacı dersi alan öğrencilere hem giderek daha fazla önem kazanan hizmet sektörü ve hizmet pazarlaması hakkında kavramsal bir bakış açısı kazandırmak, hem de hizmet pazarlaması karmasını ve hizmet pazarlamasında müşteri ve kalite kavramlarının önemini benimseterek hizmet sektöründe olan gelişmeleri takip edebilmelerini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Koç, E. (2021). Hizmet Pazarlaması ve Yönetimi: Global ve Yerel Yaklaşım. Seçkin Yayıncılık, Ankara. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, örnek olay çalışmaları, sunumlar, haftalık araştırmalar |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: ezgi.karatas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders programına göre duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|