Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. ENGİN BAĞIŞ ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
İşletme (İngilizce) |
Dersin Amacı |
İK'da Dijital Uygulamalar, İK fonksiyonlarını ve İK'nin etkisini anlamanın yeni bir yoludur. Dijital dönüşüm sayesinde, İK uzmanlarının görevleri dijitalleşmiş ve kanıta dayalı hale gelmiştir. İK alanındaki yeni taleplerle başa çıkmak ve karar alma kalitesini artırmak için, İnsan Kaynaklarının öğrenenleri, insan-verilerine dayalı analitik teknikler ve işlem ve tasarım-temelli düşünme gibi yeni teknik ve metodolojilerle kendi yeteneklerini güncellemeleri gerekmektedir. Bu nedenle İK'da Dijital Uygulamalar, öğrencilerin çalışan performansını ve refahını ilerletmek için teorik ve pratik veri ve teknolojiyi anlamalarına yardımcı olacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Konulara ait temel kavramların anlaşılabilmesi için aşağıdaki kitap önerilmektedir: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derse Hazırlık: Derse gelmeden önce tüm öğrenciler kendilerine verilen materyalleri okumalı, kendisine verilen veri setlerini analiz etmeli ve sınıfta tartışmaya hazır olarak gelmelidir. Materyaller dersin öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Değerlendirme metotlarına dair açıklamalar: |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenciler metin veri analizi yapar. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Engin Bağış Öztürk, engin.ozturk[at]deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Genel bir kural olarak, ofise uğramadan önce lütfen e-posta gönderiniz. (Oda No: 131/A) |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|