Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. İLAYDA İPEK |
Dersi Alan Birimler |
İşletme (İngilizce) |
Dersin Amacı |
"Küresel Pazarlama Stratejileri" dersinin amacı pazarlamayı küresel düzeyde anlamayı sağlamaktır. Bu dersin temeli küresel pazarlardaki çevresel durumlara ve yurtdışı pazarlarında başarılı olmak için uluslararası firmaların bu çevresel koşullara bağlı olarak nasıl pazarlama stratejileri geliştirdiklerine odaklanmaktadır. Ek olarak, bu ders küresel pazarlardaki fırsatlardan faydalanabilmek için uluslararası pazarlama yönetim uygulamalarının önemi hakkındaki farkındalığı arttırmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MRK 2001 - PAZARLAMA İLKELERİ |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Cateora, P., Graham, J., ve Gilly, M. (2020). International Marketing. 18. Baskı. McGraw-Hill. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, grup çalışması, sunumlar, sınıf içi tartışmalar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Giriş: Şirket hakkında kısa bilgi, ana ürünleri, ana hedef pazarı ve ihracat stratejisi (15 puan) |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin en az yüzde 70'ine devam etmek zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. İlayda İPEK |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|