Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. GÖKHAN KARAGONLAR |
Dersi Alan Birimler |
İşletme (İngilizce) |
Dersin Amacı |
Bu ders grupların işleyişi ile ilgili teorileri, görgül çalışmaları ve bunların bulgularını giriş düzeyinde öğrencilere sunmayı amaçlamaktadır. Günümüzün örgütlerinde bir çok iş gruplar tarafından yapılmaktadır. Bu nedenle, bu dersin bir amacı öğrencilerin grupları daha verimli çalışır hale getirmek için gerekli bilgi donanımını sağlamasıdır. Gruplar birey davranışını önemli düzeyde etkilediği için, grup davranışını anlamak aynı zamanda bireylerin davranışlarını anlamak için gereklidir. Bu yüzden, bu ders grupların birey davranışları üzerindeki etkilerinin anlaşılmasını sağlamayı da amaçlamaktadır. Sonuçta bu ders öğrencilerin örgütlerdeki iş gruplarını anlamalarına, onlarla verimli bir şekilde etkileşimde bulunmalarına ve onları geliştirmelerine yardımcı olacak kavramsal bilgi sağlamayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Forsyth, Donelson .(2010). Group Dynamics. 5th edition, Wadsworth, Cengage Learning |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Derse Hazırlık: Ders öncesi öğrenciler ders kitabını okumalı, vaka çalışmalarına hazırlanmalı ve verilen ödevleri yapmalıdır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Ara sınav ve Final Sınavı: Sınavlar derslerde işlenen konular ve ders kitabına dayalı olacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gokhan.karagonlar@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra açıklanacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|