Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. BİLGE AYKOL |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik (İngilizce) |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, işletme pazarlarının kendilerine özgü özelliklerini vurgulamak ve analiz etmek ve bu özelliklerin bu pazarlarda faaliyet gösteren firmalar için önemini derinlemesine incelemektir. Ders, ayrıca, firmaların karşılaştığı belirli konu ve sorunların anlaşılmasını sağlamayı, bu sorunları analiz etmeye ve onlara karşılık vermeye yarayan araçların ve kavramların öğrenilmesini, işletme pazarlarındaki zorlukların temeli olan mekanizmaları tanımlama ve analiz etme yeteneği kazandırmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
IBS 2001 - ULUSLARARASI PAZARLAMA YÖNETİMİ |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ford, D., Gadde, L., Hakansson, H., & Snehota, I. (2006). The Business Marketing Course: Managing in Complex Networks, Wiley: West Sussex. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ödev, aşağıda belirtilen beş aşamadan oluşmaktadır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
bilge.aykol@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem başında duyurulmaktadır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|