Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. BURAK KÖSEOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği (İngilizce) |
Dersin Amacı |
Sosyal bilimler ve Mühendislik alanındaki araştırmalarda temel kavram ve bilgiler ile süreçlerin öğrenilmesi, ilgili alandaki konuların tartışılması, uygulamalarda karşılaşılabilecek sorunları çözme konusunda analitik yaklaşımlar gösterebilme yetkinliğinin kazanılması. Dip. Projesi, öğrencileri hem diploma çalışmaları, hem de deniz ulaştırması alanında kendi kişisel ilgi duydukları konuları seçebilme olanağını tanır ve teşvik eder. Bu ders öğrencilerin bağımsız düşünebilen ve özdeğerlendirme yapabilen bireyler olmasında yardımcı olur. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Dokuz Eylül Üniversitesi, Deniz Ulaştırma İşletme Müh., Tez Yazım Klavuzu, Hakkı Kişi, B.Kuleyin (2011) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Karşılaştırmalı ve Aktif Öğrenim Stratejileri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Deniz ulaştırma ve işletme konularında lisans düzeyinde bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip olma, araştırma, inceleme, yorumlama, sözlü ve yazılı ifade, buluşçuluk, yaratıcılık ve girişimcilik becerileri ve yetkinlikleri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Danışmanlarla düzenli olarak çalışılmalı ve verilen tüm görevler yerine getirilmelidir. Sunum ve ödev günlerinde derse gelmeyen ve kılavuz formatına uymayan öğrenciler Başarısız olacaklardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Kpt. Burak Köseoğlu |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 16:30 - 18:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|