Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kimya |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. YOLDAŞ SEKİ |
Dersi Alan Birimler |
Kimya |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı temel Matemetik teoremlerinin ve tekniklerinin Kimyada nerelerde ve nasıl uygulandığını göstermektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Mathemetics for Physical Chemistry, Robert G. Mortimer, 2nd edition., Academic Press |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, Öğrencilerin derse aktif katılımları,Soru cevap tekniği, Ödev hazırlama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenciye verilen sunum doğrultusunda soru cevap tekniği kullanarak sunumun zenginleştirilmesi sağlanacaktır. Verilen sunumlarla ilgili öğrencinin kazanımları verilen ödev ve final sinavi ile olculecektir. Ödevler ve teslim süreleri SAKAI sisteminden ilan edilecek ve belirtilen sürede yine bu sisteme öğrenciler tarafından yüklenecektir. Zamanında teslim edilmeyen ödevler kabul edilmeyecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
yoldas.seki@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|