Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kimya |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. LEVENT ÇAVAŞ |
Dersi Alan Birimler |
Kimya |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı reaksiyon hızları ile bu hızların matematiksel olarak nasıl ifade edilebileceği, denge reaksiyonları ve dengedeki sisteme etki eden faktörler ile kimyasal reaksiyon ve enerji değişimleri arasındaki ilişkilerdir. Ders aynı zamanda, organik kimya ve biyokimya konularına temel giriş yapar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
CHE 1017 - Kimya I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Brown, T. L., LeMay, H. E., & Bursten, B. E. (2002). Chemistry: The Central Science. Pearson Education. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, Soru cevap tekniği, Uygulama, Ödev verme |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Sunumlarda verilen temel kavramları anlamlı öğrenmesi, kavramların birbirleri ile ilişkilendirmesi, sebep-sonuç ilişkilerini kurulabilmesi ve soru veya problemlere yönelik mevcut bilgilerini kullanarak yorum yapabilmesi ve fikir üretiminin değerlendirilmesi ara sınav, final sınavı, derse aktif katılım, ödevlerle gerçekleştirilecektir |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof.Dr.Levent ÇAVAŞ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Prof.Dr.Levent ÇAVAŞ |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|