Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Matematik (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. BURCU SİLİNDİR YANTIR |
Dersi Alan Birimler |
Matematik (İngilizce) |
Dersin Amacı |
Kısmi türevli diferansiyel denklemlerin ve bu denklemlerin başlangıç değer, sınır değer ve başlangıç sınır değer problemlerinin sınıflandırılmaları ve çözüm yöntemleri ile ilgili bilgi birikimi sağlamak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Linear partial differential equations for scientists and engineers by Tyn Myint-U, and Lokenath Debnath, Birkhauser Boston Inc. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders Notları, Problem çözme. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Derse devamı sağlayan öğrencilerin vize ve final sınavında aldıkları notlar genel ortalamaya göre katalog veya çan eğrisi kullanılarak harflendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. DEÜ Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-posta: burcu.silindir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ofis saatleri dönem başında öğrencilerin ve dersin öğretim üyesinin ders programına göre ortak bir zaman aralığında ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|