Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. YEŞİM BAŞARIR |
Dersi Alan Birimler |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı (İngilizce) |
Dersin Amacı |
Şehri, Amerikan ve Avrupa şiirinden şehir temalı örneklerle karşılaştırmalı olarak ele almak; şehrin tarih içindeki kültürel ve toplumsal misyonu doğrultusunda Amerikan şiir kanonunda yer alan şehir imgelerini anlamlandırmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Campbell, Neil, Alasdair Kean. American Cultural Studies: An Introduction to American Culture. New York: Routledge, 1997. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatımı: Konunun kuramsal zeminini oluşturma ve üzerine inşa edilecek materyalin tanıtımı yönünden dersler, öğretim stratejileri arasında doğrudan etkileşim içeren temel öğedir. Konuya esas teşkil eden kavram ve terminolojinin aktarımında merkezi öneme sahiptir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sınavlar, derste ele alınan malzemenin ana profilini oluşturan anahtar kelime ve kavramların doğru kullanımını ölçmeye ve edinilen temel düşünce modellerini sorgulamaya yöneliktir. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Ara sınav, dönem başından sınav tarihine kadar derste işlenen konulardan hazırlanan soruları kapsar. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
yesim.basarir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Randevu ile |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|