Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Buca Eğitim Fakültesi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ MUSTAFA ÖZBAŞ |
Dersi Alan Birimler |
Resim - İş Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin temel amacı, öğretmenlik meslek etiği bağlamında öğretmen adaylarında eğitim, meslek ve etikle ilgili temel konu, kavram ve kuramlara dair genel bir farkındalık uyandırmak; öğretmen adaylarına ilerideki öğretmenlik meslek hayatlarında karşılaşabilecekleri ahlaki ikilemler konusunda etik bir duruş geliştirmelerini sağlayacak bir bakış açısı kazandırmaya çalışmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Aydın, İnayet. Eğitim ve Öğretimde Etik. Ankara: Pegem Yay., 2019. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, Tartışma, Soru-Cevap, Örnek Vaka İnceleme |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Dersin değerlendirmesi ara sınav ve yarıyıl sonu sınavı üzerinden yapılacaktır. Bunun dışında özel bir değerlendirme kriteri yoktur. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenciler, ders programında belirtilen ilgili konulara hazırlanarak derse gelmelidirler. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Ders, farklı öğretim üyeleri tarafından verildiği için öğrenci, dersi hangi öğretim üyesinden alıyorsa o öğretim üyesiyle temasa geçmelidir. Bu nedenle lütfen dönem başında dersi veren öğretim üyesinin iletişim bilgilerini öğreniniz. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dersin ilk haftasında dersi veren öğretim üyeleri tarafından ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|