Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Gitar |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
KADİRCAN ÖZDEMİR |
Dersi Alan Birimler |
Gitar |
Dersin Amacı |
Klasik Gitarın çok seslilik olanaklarını kullanarak çalgı ve şan eşliği konularında öğrencinin teknik, estetik, stilistik becerileri kazanarak yetkin bir konuma gelebilmesi, hazırlanan eserleri sergileyebilmesidir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Tarihten günümüze gitar eşliği yazılmış seviyeye uygun çalgı, şan ve topluluk eserleri. Ayrıca Klasik Gitar için aktarımı piyanodan ve diğer çalgılardan yapılmış-yapılacak diğer eşlikli eserler. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersler birebir ve uygulamalı olarak yapılmakla birlikte diğer çalgılar ve şan eşliği de gerekli zamanlarda yer alır. Öğrenilenler izleyici önünde , sınavlarda , yarışmalarda sergilenir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Kanaat: Öğrencinin ders içi ve dışı yaptığı çalışmaların öğretim elemanı tarafından yapılan değerlendirme. |
Değerlendirme Kriteri |
Seçilen ve hazırlanan eşliklerin (çalgı-şan) müzikal bir uyum içerisinde icra edilmesi. Sahne hakimiyeti ve beden dilini kullanabilme. |
Dersin Öğretim Dili |
Tanımsız |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse düzenli devam, eksiksiz ve titizlikle yapılmış ön hazırlık, gerekli materyallerin eksiksiz olarak hazır bulundurulması. Ayrıca maksimum verimi alabilmek için bireysel dersin gerektirdiği azami dikkat ve konsantrasyona hazırlıklı gelmek. Eşlik edilecek diğer kişi ve kişilerle eksiksiz koordinasyon. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
faransuyolcu@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|