Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. ERGİN ŞAHİN |
Dersi Alan Birimler |
Biyoloji (UOLP-Gence Devlet Üniversitesi) |
Dersin Amacı |
İmuno¬¬lo¬giya f nninin m qs di bakalavr pill sind t hsil alan g l c k g nc müt x sisl r - insan orqanizmind baş ver n patoloji prosesl r haqqinda m lumat catdirmaqdır. İmunologiya d rslikl rind iminologiya elminin müasir n z ri anlayışları v klinikada rast g l n patoloji prosesl rin immun mexanizmini izah etmey calışır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Abul K Abbas, Andrev H Lichtman, Shiv Pıllaı T m l İmminoloji-2015 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
T qdimat, mühazir , sual-cavab texnikası. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Aralıq ve Yekun imtahanlarda veril c k suallar qiym tl ndiril c kdir |
Dersin Öğretim Dili |
Tanımsız |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Semestr boyunca d vamiyy t m sulliyy tinin 70%-i t l b y aiddir. D rs vaxtı v ev tapşırığının t qdim edilm si üçün göst ril n vaxta riay t edilm lidir. D rsl rd v imtahanlarda baş ver bil c k qeyri-etik davranışlarla bağlı müvafiq qaydalar ç rçiv sind t dbir görül c k. F nl r fakült nin t dris v imtahan t tbiqi prinsipl ri il bağlı sasnam ni http://web.bkf.gdu.edu.az/ fen saytından ld ed bil rsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
sgi_bioloq@mail.ru |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra elan edilecekdir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|