Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kardiyopulmoner Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. DİDEM KARADİBAK |
Dersi Alan Birimler |
Kardiyopulmoner Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Doktora |
Dersin Amacı |
Tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, beceri ve deneyimlerinin aktarılması, öğrencilere bilimsel etik ve çalışma disiplini, tez konuları ile ilgili güncel literatür, yeni gelişmeleri izleyebilme, değerlendirebilme ve tartışabilme yeteneğinin kazandırılmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Ana kaynak: ACSM's Guidelines for Exercise Testing and Prescription (American College of Sports Medicine) 11th Edition. Gary Liguori. 2020. Wolters Kluwer Health |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konferans tipi ders |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencinin konuya hazırlığı, sunum becerisi ve tartışmalara katılımı Ödev/Sunum olarak değerlendirilecektir. Final sınavlarında açıklama, yorumlama, karar verme ve bilgileri birleştirme becerileri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|