Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eğitim Teknolojileri Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Eğitim Teknolojileri Doktora |
Dersin Amacı |
Teknoloji destekli yansıtıcı uygulamalar dersi aracılığıyla, öğrencilerin gerek yansıtıcı düşünme becerilerini gerekse yansıtıcı uygulama deneyimlerini geliştirmek amacıyla kullanılabilecek güncel Web 2.0 teknolojilerini benimsemesini sağlamak amaçlanmıştır. Ders süresince, uygulamalı etkinlikler işe koşularak bu araçların eğitim teknolojisi alanına getireceği olası katkılar konusunda öğrencilerin bilinçlendirilmesi hedeflenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Johns, C. (2004). Becoming a reflective practitioner. Malden, MA: Wiley-Blackwell. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, uygulama örneklerini inceleme-tartışma, rapor hazırlama ve sunma, beyin fırtınası, örnek olay incelemesi |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ödev ve sunumlar, öğrenci yansıtmaları, uygulama örneklerini inceleme, tartışma, Web 2.0 araçları aracılığıyla uygulamalar yapma |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr.Öğr.Üyesi Elif Buğra KUZU DEMİR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|