Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eğitim Teknolojileri Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Eğitim Teknolojileri Doktora |
Dersin Amacı |
Bu ders biliş ve çoklu ortam alanlarına ait kuramsal temeli ve eğitim alanındaki uygulamalarını incelemektedir. Öğretim tasarımı prensipleri çoklu ortam tasarımı sürecinde kullanılacaktır. Ayrıca öğrencilerden yenilikçi teknolojileri kullanarak farklı eğitim alanlarına ait kendi çoklu ortam tasarımlarını oluşturmaları, uygulamaları ve değerlendirmeleri beklenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Solso, R.L., Maclin, M.K., Maclin, O.H.: Cognitive Psychology. Pearson Education, Old Tappan (2007) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunumlar, tartışma, grup çalışmaları, |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Vize, Final, Proje |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Bahar BAran |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
salı 13.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|