Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sahne Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
GÜLŞİN ORAL |
Dersi Alan Birimler |
Sahne Tasarımı |
Dersin Amacı |
* Sahne giysi aksesuarlarının yapımında kullanılacak tekstil yüzey ve yardımcı malzemeler tanıtılarak, sahne giysi aksesuarları için basit yüzey tasarımları tasarlayabilmek-oluşturabilmek |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Kavramlar; Sunuş Tekniği ile aktarılacak, tüm kavramlar basılı görsel yayınlar ve Görüntü sanatlarının çeşitli ürünleri ile örneklenerek (film, tiyatro) desteklenecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
İLAN EDİLECEKTİR |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
1- öğrenci başarısının ve motivasyonunun arttırılması, ödev yükünün azaltılması amacı ile Atölyede, öğrenme-öğretme sürecinde yapılan sınıf içi uygulamalar, çizgisel ve dikim pratikleri not ile değerlendirilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
1- Atölyede-laboratuarda yapılacak çizimsel uygulamalar ve dikim pratikleri, teknik değerlendirme çizelgesi ile değerlendirilecek, tekniğin uygulanabilme becerisi ölçülecektir. Bu uygulamalar derste ilgili öğretim elemanının eşliğinde gerçekleşecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1- Dersin ve ders içi uygulamaların her birinin en az % 70 ve % 80 nine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gulsin.oral@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlgili yarıyılın haftalık ders programına uygun belirlenmiş gün ve saatte. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|