Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Beden Eğitimi ve Spor Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. HİKMET GÜMÜŞ |
Dersi Alan Birimler |
Halk Sağlığı Doktora |
Dersin Amacı |
Bu ders kapsamında öğrencilerin girişimcilik kavramı ile tanışması , temel girişimcilik kuramlarını , girişimcilik ekosistemini tanıması , bir girişime başlamak istemesi durumunda bir yol haritası planlayabilecek ve değerlendirebilecek duruma gelmesi ve dönemin sonunda bir İş Planı hazırlayarak girişimcilik ekosistemine adım atmasıdır. Bu aşamada özellikle gerek dinamikleri gerekse regülasyonlar nedeniyle farklılaşan sağlık alanında girişimciliğin farklarını öğrenmeleri ve bunları avantaja çevirebilecek süreçleri yönetebilmeleri hedeflenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Disciplined Entrepreneurship (Bill Aulet MIT) The Lean Startup (Eric Ries) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Alan bilgisi öğretimi teorik olarak, uygulama gerektiren konular ise alan testleri ile yürütülecektir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunludur. Derse düzenli olarak devam eden ve katılan öğrencilere kanaat notu kullanılacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Adres: Dokuz Eylül Üniversitesi Necat Hepkon Spor Bilimleri Fakültesi, Turabiye mah. Beyler cad. no:4 Seferihisar/İZMİR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Sınav tarihleri ders planında belirtilecektir. Sınav tarihleri kesinleştiğinde, tarihlerde değişiklik yapılabilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|