Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Uluslararası Ticaret |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. SERPİL KESTANE |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası Ticaret |
Dersin Amacı |
Firmalarda tüketici odaklı pazarlamanın temelleri ve uygulanması hakkında bilgiler vererek, tüketici tatminini merkezine alan bir uygulama olan MİY in günümüzde birçok sektörde başarıyı belirlemedeki rolünü aktarabilmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Demirel, Yavuz (2006) Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Bilgi Paylaşımı, Iq Kültür Sanat Yayıncılık |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım metodu, soru-cevap metodu, tartışma metodu, örnek olay ve problem çözme metodu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Vize ve final sınavları yoluyla problem çözme yeteneği, uygulama yeteneği, analiz etme, sentezleme ve eleştirel düşünme yeteneği. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dokuz Eylül Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Öğretim ve Sınav Yönetmeliği |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dersi veren öğretim üyesinin e-posta adresi |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders günü, 12:30-13:00 saatleri arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|