Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Uluslararası Ticaret |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ ÇAĞLAR AKTEPE |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası Ticaret |
Dersin Amacı |
Bu ders öğrencilerin dağıtım kanalı yönetimi konusundaki bilgilerini derinleştirmeyi ve onları müşterilerine ürünler, hizmetler ve bilgi sunmak için distribütörler, perakendeciler ve diğer aracıları koordine etmek için kullanılacak analitik pazarlama modelleme araçları ve teknikleri kullanma becerilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Robert W.Palmatier, Lous W. Stern, Adel I. El-Ansary. Marketing Channel Strategy , 8th edition, Pearson, 2014. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım metodu, soru-cevap metodu, tartışma metodu, örnek olay ve problem çözme metodu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Vize ve final sınavları yoluyla problem çözme yeteneği, uygulama yeteneği, analiz etme, sentezleme ve eleştirel düşünme yeteneği. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dokuz Eylül Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Öğretim ve Sınav Yönetmeliği |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dersi veren öğretim üyesinin e-posta adresi |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders günü, 12:30-13:00 saatleri arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|