Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Biyoloji |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. ERGİN ŞAHİN |
Dersi Alan Birimler |
Kimya |
Dersin Amacı |
Enstrümental metotlar giriş (tanımlar, genel kavramlar), spektroskopik, elektrokimyasal, kromatografik, termal analiz metotları, kromaatografide ayırım (sıvı, katı-Sıvı, iyon, gaz kromaatografileri), kütle spektrometresi, sıvı ve gaz kromatografisi, kromatografi analizleri, kromatografi-kütle spektrometresi uygulamaları. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Fundamentals of Molecular Spectroscopy, C.N. Banwell, McGraw Hill. Introduction to Molecular Spectroscopy, E.F. H. Brittain, W.O. George, C.H. J. Wells, Academic Press. Instrumental Analiz, Prof. Dr. Turgut Gündüz. Enstrümental Analiz, D.A. Skoog, F.J. Holler and T.A. Nieman: Tercüme: Ed.: Esma Kılıç, F. Köseoğlu, H.Yılmaz; Bilim Yayıncılık. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, soru-cevap ve tartışma. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav ve yarıyıl sonu sınavlarında sorulacak sorularla değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ergin.sahin@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders programları belirlendikten sonra ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|