Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Perfüzyon Teknikleri Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ERDEM ERİNÇ SİLİSTRELİ |
Dersi Alan Birimler |
Perfüzyon Teknikleri Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Dolaşım sistemine ait sıvı mekaniği ve dinamiği, temel elektronikler, hesaplama teknikleri, statik ve dinamik karakteristikleri, transduserler ve kimyasal biyosensörler, kan basıncı ve kan flovu hesaplamalarını öğrenciye tanıtır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Shakti Chatterjee, Aubert Miller, Biomedical Instrumentation Systems; R. S. Khandpur, Handbook of Biomedical Instrumentation; Sundararajan V. Madihally, Principles of Biomedical Engineerin; John Enderle, Joseph Bronzino, Introduction to Biomedical Engineering; Arman T. Askari, Medhi H. Shishehbor, Adrian W. Messerli, Ronnier J. Aviles, Introductory Guide to Cardiac Catheterization; Saif Anwaruddin, Arman T. Askari, Joseph M. Martin, John C. Stephens, Cardiovascular Hemodynamics: An Introductory Guide; Michael Ragost, Textbook of Clinical Hemodynamics; Elias B. Hanna, D. Luke Glancy, Practical Cardiovascular Hemodynamics; Megha Singh, S. Radhakrishnan, Advances in Medical Diagnostic Techniques and Procedures |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Powerpoint sunumu ve sözlü anlatım |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ara sınavlar, konu ödevleri, final sınavı. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|