Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Grafik Resimleme ve Baskı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. FUAT AKDENİZLİ |
Dersi Alan Birimler |
Grafik |
Dersin Amacı |
Dijital teknolojinin, sanat ve tasarım süreçlerini geliştirmek amacıyla nasıl daha verimli kullanılabileceğini öğrenmek, bu konudaki yetkinliği geliştirmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Keys To Drawing with Imagination- Bert Dodson |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Çok yönlü illüstratif desen projeleri uygulamaları ve teorik seminerler. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Bütün projelerin % 80 i sınıf içinde yapılan gözleme dayalı ve deneysel çalışmalarından oluşur. Ayrıca her öğrencinin dönem boyunca en az iki A5 ebadında eskiz defteri doldurması beklenir. Eskiz defterleri başarı düzeyini ve yaratıcılığı belirleyen en önemli öğelerdir. Öğrencinin derse devamı zorunludur. Kopya çekmek ve sahtecilik en ağır biçimde cezalandırılır. Yaratıcılık, çalışkanlık ve derse devam ödüllendirir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenciler projelerini şahsen kendileri yapmak zorundadırlar. İntihal ve kopya çekmek yasaktır. Bu suçu işleyen öğrenciler en ağır akademik cezaya çarptırılırlar. Projeler önceden belirlenmiş teslim tarihinde verilmelidir. Projelerin üretim sürecinin aşamaları dersin sorumlusu olan öğretim elemanları tarafından yakından takip edilmelidir. Bu kurallara uygun üretilmeyen işler not vermek ya da ders geçmek için kabul edilmez. Öğrenciler derslere devam etmek zorundadır. Atölye çalışmaları, atölye kuralları dahilinde gerçekleştirilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|