Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Grafik Resimleme ve Baskı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. TUĞCAN GÜLER |
Dersi Alan Birimler |
Kurgu, Ses ve Görüntü Yönetimi |
Dersin Amacı |
Grafik tasarımı belli bir kavramsal amaç dahilinde kullanabilmek ve açık-kapalı mekanlarda yer alan yön bilgisini yönetebilmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
What is Exhibition Design , Jan Lorenc - Lee Skolnick - Craig Berger |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konu anlatımı (seminer), Projenin Atölyede sunumu ve üzerinde tartışılması, Atölyede içi ve dışı zamanda eskiz çalışmaları, Atölyede proje takibi ve tartışmalar, Projenin fiziksel sunumu ve anlatımı, Proje üzerine kritikler. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Güçlü Eskizleme, Projeye Uygunluk, Yaratıcı Fikir, Başarılı Uygulama, Doğru Sunum |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Akademik Dürüstlük: Öğrencilerin verilen projeleri kendi düşünce ve becerileriyle tamamlaması ve öğrencilerden bu bağlamda tamamen özgün çalışmalar üretmesi beklenmektedir. Herhangi bir biçimde bir başka çalışmadan doğrudan esinlenme, bire bir yararlanma, bir benzerini üretme ve hatta bir başkasına yaptırtma gibi durumlar kesinlikle arzulanmamaktadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Tuğcan GÜLER |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatine ek olarak önceden randevu almak kaydıyla 09:00 - 16.00 saatleri arasında görüşme yapılabilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|