Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Doktora (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
|
Doktora |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ. DR. YEŞİM BAŞARIR |
Dersi Alan Birimler |
|
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Doktora (İngilizce) |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin amacı, Amerikalı yazarların eserlerinde yer aldığı haliyle şehrin edebiyattaki entelektüel yansımalarını incelemektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Campbell, Neil, Alasdair Kean. "American City," American Cultural Studies: An Introduction to American Culture. New York: Routledge, 1997. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
1. Ders anlatımı: Konunun kuramsal zeminini oluşturan yazıların ve ders materyalinin öğrenciye aktarımı yönünden dersler, öğretim stratejileri arasında temel unsurdur. Konuya esas teşkil eden kavram ve terminolojiyi kapsar. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Sınavlar, derste ele alınan malzemenin ana profilini oluşturan anahtar kelime ve kavramların doğru kullanımını ölçmeye ve edinilen temel düşünce modellerini sorgulamaya yöneliktir. |
Değerlendirme Kriteri |
|
1. Sorular, önerilen tartışma konusuna göre öğrencinin toplumsal, kültürel ve edebi yorumundaki tutarlılığı ölçmeye, analitik ve eleştirel bakış açısı geliştirmeye yöneliktir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
1. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
yesim.basarir@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Randevu ile |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
