Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kalite Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ETHEM DUYGULU |
Dersi Alan Birimler |
Kalite Yönetimi Tezsiz Yüksek Lisans (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Liderlik yaklaşımları ve liderlik davranışı ile günümüzün çağdaş yönetim bileşenlerinden biri olan takım yönetimi oluşumu, amaçları ve yönetimi incelenerek, öğrencinin ekonomik amaç güden ve/veya ekonomik amaç gütmeyen örgütlerde liderlik rolünü algılama, analiz etme ve yorumlama becerilerini kazanması amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ders ile ilgili her tür bilimsel kaynak. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konular hem kuramsal hem de örnek olaylar ile incelenecek ve tartışılacak, dönem sonu haftasında alan çalışması sonuçları düzenlenen çalıştayda sunulacaktır |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Kuramsal (Literatür) incelemenin yanında, örnek olay çözümlemesi, rol oynama, tartışma, grup çalışması, sunum ve yazılı ölçme değerlendirmeden oluşmaktadır. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenciler, ara ve final sınavı ile birlikte dersteki tartışmalara katılmaları ve dönem sonu ödevlerinin sunumu ve çalıştaya katılımlara göre değerlendirilmektedir. (Bkz. Derse ilişkin politika ve kurallar) |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ara sınav ve final sınavı için öngörülen kurallar şunlardır:Sorular genel değil spesifiktir, çözümlemeler örnek olaylarda terminolojinin doğru kullanımı ile yanıtlanmalıdır.Bu doğrultuda değerlendirilirmede aşağıdaki hususlar dikkate |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ethem.duygulu@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı 13.30-14.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|