Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. NEŞEM ERTAN |
Dersi Alan Birimler |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Amacı |
Tasarım düşüncesi, kavramsal kurgu oluşturma, problem tanımlama, yaratıcı düşünce disiplinine ağırlık vererek tüm tasarım hikayesi içinde adımları, adımlarla ilgili temel teknikler ve amaçlarını teorik bilgi aktarımı ve küçük ölçekli tasarım uygulama deneyimleri ile birleştirerek daha sonraki eğitim yıllarında öğrencinin alacağı bilgi ve edineceği deneyimi daha verimle kullanacak düşünme, araştırma, kurgulama ve sunma becerilerine altyapı oluşturmayı amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders Kapsamında; |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sınavlar konularla ilgili teknik bilgilere daha iyi hakim olmaları ve konu hakkında yorum yapabilme yetilerini de ölçmek amacıyla yapılır. |
Değerlendirme Kriteri |
Derse devam ve katılım azami önem taşır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders akışını öğrencilerin talep ve ilgileri ile gerçek zamanlı olarak manipüle edilmektedir. Zira kaynak önerilmeyen bir içerik söz konusu olduğundan bireysel katılım ve ilginin aktif olmadığı koşullar bilgi aktarımı hariç tüm unsurları engellediğinden amaca hizmet etmeyen koşullardır. Öğrencilerin gerek sınav gerekse sunumlarda; destek, anlama ve/veya eleştiri amaçlı katılımları bireysel iletişim becerilerinin yanı sıra öz saygılarını pekiştirerek sıra dışı yaklaşımlar kurgulayabilmelerine zemin yaratmaktadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
nesem.ertan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı günleri saat: 12:30- 13:00 arası. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|