Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Tıp Eğitimi Doktora |
Dersin Düzeyi |
|
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
|
Tıp Eğitimi Doktora |
Dersin Amacı |
|
Öğrenme, öğrenme kuramları, öğrenme stratejileri ve stilleri, öğrenme ortamları ile ilgili kavramlar ve bu kavramların tıp eğitimi alanına uyarlanması konusunda bilgi ve beceri kazanmak |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Bruning RH, Schraw GJ, Ronning RR (1995) . Cognitive psychology and instruction (2nd edition). Prentice Hall. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
100 üzerinden minimum 75 puan (CB) almak |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
berna.musal@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
Çarşamba 14.00-16.00 |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
