Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tekstil ve Moda Tasarımı Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ CEMAL MEYDAN |
Dersi Alan Birimler |
Tekstil ve Moda Tasarımı Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
Düşünsel aynı zamanda yaratıcı bir süreç ile deneysel yöntem kullanarak kumaş manipülasyon teknikleri ile özgün, yenilikci tekstil tasarımları ve yüzeyleri oluşturmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Atan, A., Uçan, B., Renkçi, T., (2013) Çağdaş Sanat Ve Tasarımda Manipülasyon Etkileri Uluslararası Sanat, Tasarım Ve Manipülasyon Sempozyumu, Sempozyum Bildiri Kitabı Sakarya 21-23 Kasım 2013 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi dersi, farklı kaynaklardan hazırladığı ders notları ve görsel sunumları ile destekleyerek öğrencilere aktarır. Proje konusu yazılı ve görsel araştırılıp,tasarıma kaynaklık edecek materyaller seçilecektir. Öğretim elamanı öğrencilerin proje aşamasında yaratıcılığı artıran deneysel uygulamalara önem vermektedir.Ayrıca üretimde yaşanan sorunlara çözüm odaklı tutum sergiler. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ders değerlendirme aşamasında öncelikle; tasarımda yaratıcılık, buluş, yenilikci yaklaşım, ürüne uygunluk, malzemenin, tekniğin seçimi ve uygunluğu üzerinden puanlama yapılacaktır. Ödev ve sunum da değerlendirmede yer alacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
cemal.meydan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
cuma,12-13 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|