Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Tekstil ve Moda Tasarımı Sanatta Yeterlik |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. ÖZNUR ENES |
Dersi Alan Birimler |
Tekstil ve Moda Tasarımı Sanatta Yeterlik |
Dersin Amacı |
20 yy ayakkabı tasarımı ve üretim süreçleri içerisinde ergonomi, malzeme, üretim teknikleri ile ayakkabının işlevlerini arttırmaya yönelik teknolojik ve yenilikçi tasarım ve yaklaşımların incelenmesi, bu bağlamda insan merkezli, çevreye duyarlı, sektörün istek ve ihtiyaçlarına yönelik tasarımların ve üretimlerin gerçekleştirilmesini amaçlar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
*François Boucher, 20,000 Years of Fashion - The History of Costume and Personal Adornment *Abrams Inc ands Thames and HUDSON Ltd., 1987, New York, USA |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1- Ders bir dönem boyunca 2 proje (tasarım+uygulama) olarak yürütülür. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak araştırma yapma, doğru bilgiye ulaşma, derleme ve tasarım becerisi esas alınmaktadır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Her türlü intihal girişimi ve fiili disiplin cezasıyla sonuçlanır. Öğrenci, projeyi; tasarım ilkeleri doğrultusunda, projenin amacına, sürecine ve takvimine uygun biçimde yapma yükümlülüğüne sahiptir. Projeyi, derse katılımı gerçekleştirmek suretiyle başarıyla tamamlayan öğrenci geçer not alır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
oznur.enes@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
cuma 11:00-12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|