Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Özel Eğitim Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. SAFİYE SUNAY YILDIRIM DOĞRU |
Dersi Alan Birimler |
Özel Eğitim Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Eğitimde proje yaklaşımının önemini fark ederek, proje çalışma evrelerini öğrenme ve özel gereksinim grupları için proje örnekleri hazırlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
TEMEL Z. F., KANDIR A., ERDEMİR N., KOÇER ÇİFTÇİ H. Okulöncesi Eğitimde Proje Yaklaşımı ve Program Örnekleri. Morpa Kültür Yayınları 2003 İstanbul |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, Örnek Olay İncelemesi, işbirlikli öğrenme yöntemleri, drama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Konular sınıfta işlenecek, gerektiğinde işbirlikli öğrenme yöntemleri uygulanacak ve tartışma açılacaktır. Öğrenciler konulara ilişkin kaynakları önceden okuyarak derse hazırlıklı gelecekler ve sınıf içi etkileşime katılacaklardır. Öğrenciler kendilerine verilen konuları hazırlayıp sunmakla yükümlüdürler. Öğrenciler, kendilerine verilebilecek dersle ilgili sorumlulukları yapmakla yükümlüdürler. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Konular sınıfta işlenecek, gerektiğinde işbirlikli öğrenme yöntemleri uygulanacak ve tartışma açılacaktır. Öğrenciler konulara ilişkin kaynakları önceden okuyarak derse hazırlıklı gelecekler ve sınıf içi etkileşime katılacaklardır. Öğrenciler kendilerine verilen konuları hazırlayıp sunmakla yükümlüdürler. Öğrenciler, kendilerine verilebilecek dersle ilgili sorumlulukları yapmakla yükümlüdürler. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
vesile.yildiz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 13:00 17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|