Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Yönetim Bilimi Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. PINAR SÜRAL ÖZER |
Dersi Alan Birimler |
Yönetim Bilimi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Öğrencilere, bir kamu veya özel şirket ortamında yönetim ve organizasyon alanına yönelik ve yönetim süreçlerine ilişkin yetkinliklerini geliştirmeyi hedeflemektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Robbins, SP., Coulter, M., Management, 11th Edition, Prentice Hall, 2012 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1)Anlatım 2) Öğrenci Sunumları 3) Vaka Analizleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Kuramsal (Literatür) incelemenin yanında, örnek olay çözümlemesi, tartışma, grup çalışması, sunum ve yazılı ölçme değerlendirmeden oluşmaktadır. |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin dönem içinde bir ödevi gerçekleştirerek yazılı ve sözlü olarak sunumlarına göre değerlendirilecektir. Dönem sonu final sınavında ise elde ettikleri tecrübeyi verilen örnek olayda uygulama becerilerine göre değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Terminolojiyi yerinde ve doğru kullanma becerisi, kavramlararası neden sonuç ilişkilerinde tutarlılık derecesi, bunun için önerilen çözümün gerekçelerinin bilimsel, makul ve mantıklı şekilde belirtilmesi ve karşı tarafı ikna etmesi gerekmektedir.Dersle ilişkili yaptığı okumalar ve dolayısıyla işlenen konulara vakıf olma derecesi önemlidir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
pinar.ozer@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem başlangıcında ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|