Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Moda Giyim Tasarımı Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. GÜLCAN BATUR |
Dersi Alan Birimler |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Amacı |
Öğrenciler, eğitimleri boyunca yapmış oldukları çalışmaları ve kazanmış oldukları birikimi, doğru teknik ve yöntemlerle, etkili bir biçimde sunumu konusunda yönlendirileceklerdir. Özgeçmiş yazabilme yeteneği kazanması; İş başvuruları, lisansüstü eğitim, yurtdışı eğitim başvurularında talep edilen kişisel sunum kitapçığı portfolyo tasarımının kurallarıyla hazırlayabilmesi; amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi öğrenciyi |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Değerlendirme, öğrencinin verilen görevlere ilişkin belirlenen takvime uygun şekilde çalışmalarını zamanında tamamlaması, etkili bir portfolyo hazırlayabilmesi ve hazırladığı portfolyoyu uygun yöntemlerle sunabilme yetkinliği üzerinden yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirme, öğrencinin verilen görevlere ilişkin belirlenen takvime uygun şekilde çalışmalarını zamanında tamamlaması, etkili bir portfolyo hazırlayabilmesi ve hazırladığı portfolyoyu uygun yöntemlerle sunabilme yetkinliği üzerinden yapılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 70 nine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gulcan.ercivan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
çarşamba- cuma 10:30- 12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|